FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Najmodniejsze torebki - JakaTorebka.pl

Czy muszę być zarejestrowany aby dokonać zakupu w sklepie www.jakatorebka.pl ?

Nie trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem sklepu, aby móc złożyć zamówienie i kupić wybrany przez Ciebie produkt. Jednak, w tej sytuacji klient traci możliwość podglądu statusu realizacji swojego zamówienia i historii zakupów.

Zarejestrowanych klientów informujemy o akcjach promocyjnych oraz otrzymują oni indywidualne kody rabatowe. Rejestracja w sklepie jest bezpłatna i nie zobowiązuje do podejmowania jakichkolwiek działań przez klienta.  

Co zrobić gdy zapomniałam hasła do konta?

Można odzyskać hasło klikając Zaloguj się w prawym górnym rogu, a następnie Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj

Jak mogę sprawdzić, czy zamówienie zostało wysłane?

Informacje o statusie realizacji zamówienia są przekazywane drogą mailową na adres wskazany przez klienta w trakcie składania zamówienia. Ponadto, dla zarejestrowanych użytkowników informacje te dostępne są po zalogowaniu do swojego konta w "Panelu klienta". 

Co mam zrobić, jeżeli przesyłka zostanie uszkodzona w trakcie transportu?

Klient przed odebraniem przesyłki powinien sprawdzić jej stan, a w razie stwierdzenia uszkodzeń zażądać protokolarnego ustalenia stanu przesyłki w obecności kuriera. Każda przesyłka, którą wysyłamy poprzez firmę kurierską, jest ubezpieczona.

Co mam zrobić, jeżeli chcę złożyć reklamację? 

Prosimy o kontakt mailowy na adres biuro@jakatorebka.pl lub telefonicznie pod numerem 692-53-53-66. Kontakt z Państwa strony wpłynie na przyspieszenie procesu reklamacji. Prosimy nie odsyłać towaru bez wcześniejszego ustalenia. 

Czy jest możliwość wymiany towaru, który został zakupiony na inny?

Nie ma możliwości wymiany. Klient najpierw odsyła zakupiony towar i otrzymuje zwrot pieniędzy, a następnie dokonuje ponownego zakupu.

Czy mogę zwrócić towar bez podawania przyczyny?

Tak, umożliwmy zwrot towaru, który nie spełnia Państwa oczekiwań, w ciągu 14 dni. Prosimy przed odesłaniem towaru o wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny. 

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Nie.

Czy cena za towar obejmuje koszt dostawy?

W określonych przypadkach tak, warunkiem jest zamówienie o określonej wartości - szczegóły zostały omówione w punkcie "Formy i koszty dostawy".

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl